.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تغییر 180 درجه‌ای احمدی‌نژاد بعد از 7 سال

دبیر تشکیلات دفتر تحکیم وحدت ضمن انتقاد از حضور جاسبی در شورای اسلامی کردن دانشگاه‌ها، خواستار اعتراض دانشجویان به این مسئله شد.

به گزارش جهان،  مهدی امیریان دبیرتشکیلات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور (دفتر تحکیم وحدت) در گفت‌و‌گو با فارس، ضمن اشاره به عضویت عبدالله جاسبی در شورای اسلامی کردن دانشگاه به دستور رئیس جمهور، اظهار داشت: آنچه در این انتصاب جالب توجه است، تغییر رویه احمدی‌نژاد بعد از 7 سال و آنهم پس از تلاش برای برکناری جاسبی از ریاست دانشگاه آزاد است.

 
دبیرتشکیلات دفتر تحکیم وحدت ادامه داد: آقای احمدی‌نژاد از همان روزهای اول ریاست جمهوری تلاش کرد که به دوران ریاست مادام العمر جاسبی بر دانشگاه آزاد پایان دهد، ولیکن تا سال گذشته این امر محقق نشد اما ما امروز شاهدیم که وی با تغییر رویه‌ای 180 درجه‌ای به دنبال آن است که به شکلی دوباره جاسبی را به عرصه‌ مدیریت آموزشی باز گرداند.

 
امیریان با اشاره به شبهات موجود پیرامون دوران مدیریت جاسبی در دانشگاه آزاد اظهار داشت: زمانی که مطالبه جامعه آموزش عالی کشور و تمام عدالتخواهان پیگیری و بررسی پرونده دوران مدیریتی جاسبی در دانشگاه آزاد است، انتصابش در شورایی که مسئول اسلامی کردن دانشگاه‌ها است، قابل قبول نیست.

 
دبیرتشکیلات دفتر تحکیم وحدت افزود: قرار گرفتن این اتفاق در سایه وقایع بین‌المللی باعث شد که در رسانه‌ها کمتر دیده شود اما مسئولین تصور نکنند که دانشجویان در مقابل چنین انتصاب‌های مشکوکی سکوت خواهند کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : جاسبی , احمدی‌نژاد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.043 seconds.